OPĽZČinnosť našich pedagógov v oblasti zdieľania poznatkov, metód dobrej praxe, v oblasti rozvoja a zvýšenia vedomostí v oblasti prírodovednej gramotnosti bola ukončná. Klub pozostával z troch členov, z ktorých dvaja sa priamo podieľali na vedenie  mimoškolskej činnosti a  mohli si s ostatnými kolegami vzájomne vymieňať poznatky a zlepšovať tým naplnenie stanovených cieľov v oblasti zlepšenia prospechu žiakov v predmetoch prepojených na  prírodovednú gramotnosť.

 

 

 

Naši pedagógovia sa stretávali v pravidelných intervaloch s ohľadom na aktuálnu pandemickú situáciu.

Škole záleží na rozvoji prírodovednej gramotnosti žiakov, mimoškolská činnosť zameraná na túto oblasť sa stala najpopulárnejšou a najviac dopytovanou zo strany žiakov.  

Činnosť klubu sa zamerala na tieto oblasti:

  • analyzovanie jednoduchých aj komplexných problémov,
  • vedomé praktické použitie získaných poznatkov, 
  • riešenie projektov danej oblasti, využívajúc medzipredmetové vzťahy, 
  • získavanie skúseností pozorovaním a skúmaním prírody a následným efektívnym spracovaním, vyhodnocovaním a zdieľaním získaných údajov, 
  • vyhľadávanie informácií v populárno-vedeckých textoch s prírodovednou tematikou, na internete (s kritickým posudzovaním ich hodnovernosti),