obr hlavolamNa stav, v ktorom sa momentálne nachádzame sa dá len ťažko pripraviť a nikto z nás si nedokázal  túto situáciu ešte pred pár týždňami predstaviť. Spoločnými silami sa snažíme, aby učenie na diaľku nebolo trápenie, ale príležitosť využiť nové pomôcky a postupy.  Je čas využiť priestor na rozvíjanie zručností, na ktorých v triede nezostane čas.
A presne to sme skúsili aj v matematike :-)  Žiaci 5.A, 5.B a 7.B dostali za úlohu vymyslieť projekt „Matematické hádanky a hry“. Mohli si vybrať dva varianty projektu: buď vymyslieť 5 logických úloh alebo jednu matematickú hru. A musím povedať, že hlavne žiaci 5.ročníka sa úlohy zhostili na výbornú. Vymysleli rôzne pexesá, domino, herný plán na Násobilku nehnevaj sa, pravidlá na Matikondu, alebo vlastné spoločenské hry. Rovnako im nerobilo problém prísť na množstvo skvelých logických hádaniek a hlavolamov . Žiaci 7.B sa už sústredili na ťažšie úlohy a hádanky. Veľmi zaujímavé bolo sudoku, priraďovačka alebo tajnička.
Som veľmi rada, že žiaci aj počas dištančného vzdelávania nestratili nič zo svojej chuti pracovať, zo svojej tvorivosti, hravosti a fantázie.
V galérií si môžte pozrieť ukážku ich projektov.